Az új életünk

Friss topikok

  • Várfalvy Emőke: Októberben jöttél, jó volt várni Rád, Boldog és büszke az Anyukád, S Apukádnak Te lettél tettestár... (2013.10.18. 12:37) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, KISBALÁZS!!!
  • KisVirag: @mokevar: Képzeld, ma Balázs fél nyolckor kelt. Kialudtam magam, vagy mi a szösz. Amióta nincs kán... (2013.08.23. 09:48) Nyaralás babával...
  • mireina: Elolvastam, és Balázs (az enyém Balázs) nem értette, min röhögök annyit. Aztán felolvastam neki a... (2013.05.06. 22:05) Az első fél év...
  • KisVirag: Nem fogok sem éhenhalni, sem egyéb okból felfordulni. Igen, lehetőség szerint semmi cukor, liszt, ... (2013.04.04. 09:30) Nem tudom megállni...
  • Katalin87: Egyem meg.... Szinte láttam lelki szemeim előtt, hogy köpködi a tápszert... :D Na, megyek nem sok... (2013.02.16. 14:29) Kórház óta február 6-ig

Címkék

Balázsnak nagy arca van

2013.02.01. 21:12 - KisVirag

- Az Ön fiának nagy arca van, akárcsak Önnek. - Ezt egy vadidegen, közel nyugdíjaskorú hölgytől kaptuk meg. Pillogtam rá erősen, biztos látta a döbbenetet, gondolom, nem ilyen reakcióhoz szokott a Madarász utcai gyerekkórház csecsemőosztályán, hanem tompa közönyhöz, esetleg ahhoz: fel sem fogják, amit mond a szülőknek.

Mivel nem tudtam nagyon hova tenni, mit akar, folytatta: - A fia az ön fejszerkezetét örökölte. Önnek is nagy az arckoponyája és ahhoz képest kicsi az agykoponyája. A fia ugyanilyen lett, és kicsit rövid a nyaka, mint anyukának is (???), legyen sokat hason (???).

A tompított döbbenetet még így sem tudtam feldolgozni, és mire megkérdeztem volna, hogy hogy is van akkor ez a rövid nyak-hason tartás dolog, már ki is viharzott a szobából. Mondom, ez aztán alapos ideggyógyászati vizsgálat volt - merthogy az ideggyógyász közölte mindezt velem -, biztos megállapította, hogy lehetett-e Balázsnak bármilyen idegrendszeri eltérés miatt légzéskimaradása több alkalommal is.

Csak azt tudnám, honnan tudta, hogy nagy arcom szokott lenni.

A bejegyzés trackback címe:

https://kisbalazzsal.blog.hu/api/trackback/id/tr15057592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Angyalka75 2013.02.11. 15:59:05

"Az Ön fiának nagy arca van, akárcsak Önnek" ezt a fejszerkezetre ertette.
Nem hiszem ,hogy erdekelne,hogy te egyebkent a haverok es kollegak kozott nagy arc vagy -e,vagy sem..illetve szerintem eszebe se jutott amikor ezt mondta ,hogy neked nagy ..hmmm szad ..van (marmint ,hogy te megmondod es nem rejted veka ala a velemenyed)..Hacsak be nem szoltal neki...(?)


süti beállítások módosítása