Az új életünk

Friss topikok

  • Várfalvy Emőke: Októberben jöttél, jó volt várni Rád, Boldog és büszke az Anyukád, S Apukádnak Te lettél tettestár... (2013.10.18. 12:37) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, KISBALÁZS!!!
  • KisVirag: @mokevar: Képzeld, ma Balázs fél nyolckor kelt. Kialudtam magam, vagy mi a szösz. Amióta nincs kán... (2013.08.23. 09:48) Nyaralás babával...
  • mireina: Elolvastam, és Balázs (az enyém Balázs) nem értette, min röhögök annyit. Aztán felolvastam neki a... (2013.05.06. 22:05) Az első fél év...
  • KisVirag: Nem fogok sem éhenhalni, sem egyéb okból felfordulni. Igen, lehetőség szerint semmi cukor, liszt, ... (2013.04.04. 09:30) Nem tudom megállni...
  • Katalin87: Egyem meg.... Szinte láttam lelki szemeim előtt, hogy köpködi a tápszert... :D Na, megyek nem sok... (2013.02.16. 14:29) Kórház óta február 6-ig

Címkék

Kilók...

2013.01.11. 18:40 - KisVirag

A baba-mama tornán kívül hétfőn, január 7-én voltam spinningen is. Féltem, hogy így fogom végezni (nem a karikázásra gondolok, bár a régi helyre csak különösen indokolt esetben mennék vissza):

https://www.youtube.com/watch?v=EdjvKT95rz4

De nem ez lett. Igaz, hogy ülve, de végigtekertem az órát és kedd reggel is ki tudtam kelni az ágyból. Kedden pedig nyomtam megint egy baba-mama tornát is. És most este van és én éhes vagyok. Rohadt fogyókúra!

A bejegyzés trackback címe:

https://kisbalazzsal.blog.hu/api/trackback/id/tr25012695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása